【法證先鋒IV】TVB公開張曦雯泳裝戲連環NG花絮 女神耍冧超可愛令網民嬲唔落

2020.03.30

TVB劇集《法證先鋒IV》播畢,在結局篇登場的Emma(張曦雯飾)在大結局成為終極Big Boss,更出現了眼神充滿殺氣一幕。拍戲有NG在所難免,身為華姐冠軍及宅男女神的她拍劇時一度出現連環NG,不過反應就十分可愛,網友都直言「嬲唔落」。

早前TVB上載了張曦雯在拍攝《法證先鋒IV》與張頴康(飾Michael Ma)的拍攝花絮,張曦雯穿著一件白色泳衣,與張頴康在泳池邊談話。未知是否太緊張,張曦雯頻頻講錯台詞,又將「馬姐」講成「姐姐」,講漏台詞時更忍不住用髮夾拮張頴康,令張頴康笑言:「你NG你拮我嘅!」。

每次NG,張曦雯都有不同的反應,又扁嘴又掩眼又咬髮夾,相當可愛。

不少網民都表示「嬲唔落」:「張曦雯好靚女,演技都幾好,但可能佢唔係好識讀中文所以記唔到」、「張㬢雯咁索 讀錯台詞都無所謂啦」、「女仔見到都覺得好可愛」、「越睇越靚可愛」,不過亦有人覺得她NG太多次,應該要做好準備:「哇 真係要加油 要NG咁多次」。


來源:TVB

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓