吳若希直播大爆老公私事被指教壞細路 唔覺有問題:小朋友都唔使我教啦

文: Ling Kwok
2020.04.07

吳若希早前與林盛斌(Bob)一齊開live,老公打住機陪伴一同直播,不過吳若希當時口若懸河,講下講下就大爆老公的私事,搞到老公Alex好老尷之餘,阿Bob聽到都問吳若希係咪癲咗,直言不懂回應對方。

吳若希語出驚人,事後就被指爆老公私事不懂尊重對方,但吳若希卻直言冇咩問題,她說:「佢都無叫我唔好講,呢啲好正常,佢都30幾歲啦!」

至於其言論似乎教壞了小朋友,吳若希就話直播時間是凌晨,又表示:「同埋小朋友都唔使我教啦,我細佬10歲已經問我性問題,每個人都會經歷,唔係核突嘢。」

而面對網民質疑老公點解會娶佢,吳若希也從容不迫地笑住答:「咁我的確係入咗門,同埋我奶奶永遠都讚我好,我又會讚奶奶!」

圖: IG@吳若希

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!