【學是學非】「是非精」何依婷晒22吋小蠻腰 被網民嫌肚臍太黑唔夠靚

2020.04.08

TVB節目《學是學非》由一眾女藝人擔任主持做「是非精」,去年節目就加入了何依婷、何泳芍、陳詩欣及戴祖儀4位藝人。日前節目講到如何還原縮水毛衣,主持之一的何依婷就以短款毛衣上陣,露出小蠻腰。

何依婷在節目中張開雙手,示範縮水毛衣,同時露出22吋小蠻腰。不過有觀察入微的網民就將重點放在其他地方,發現她的肚臍比較黑,直言「唔夠靚」。 

對於被網民嫌棄其肚臍黑,何依婷就表示下次會先去美容院做肚臍美白,笑言「肚臍生得唔靚冇辦法」,又多謝一眾網民提點。 

至於如何還原縮水毛衣,節目就教大家先將護髮素加入溫水中,再將毛衣放入水中浸泡30分鐘,然後用大毛巾吸走多餘水分。平放風乾後,輕輕拉長毛衣縮水位置便可。 

來源:《學是學非》、IG@何依婷

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓