疑與朱智賢偷食 黎振燁入行經常將老婆掛咀邊 自稱收入全給太太經營好男人形象

文: Ling Kwok
2020.04.28

近日話題離不開「偷食」,而且這股風潮由台灣的羅志祥轉移到香港兩位TVB藝員黎振燁與朱智賢。兩人疑因拍《食腦喪B》演情侶而撻著,私下駕車到半山偷食蛋糕而東窗事發,情況令人尷尬。最諷刺的是,黎振燁一直以愛妻號自居,如今偷食一事自拆了金漆招牌。

黎振燁一直以來對演藝界都充滿熱誠,曾經以黎柏麟及黎柏倫兩次入行TVB,可惜只做閒角,於是2012年過檔HKTV,但因發牌問題,始終未能如願,只好一直任職模特兒。

直到2016年,黎振燁捲土重來,參加香港先生選舉。除了以翻版古天樂做招徠,更公開自己是個有婦之夫,在比賽上全程將太太放在口邊,發表愛的宣言,以好男人的稱號嬴得冠軍。

成功入行後,拍過不少劇集,分別是《是咁的,法官閣下》,以及以《愛‧回家之開心速遞》飾演Jacky而為人熟知,直到近期的《機場特警》演的夠薑,更加令觀眾留意。

不過,正當他嶄露頭角時,事業卻因為與朱智賢偷食事件受到打擊,如今未知點樣收科。只不過,由入行到現在每次訪問都提著太太的他,雖然講過「我最怕老婆唔畀我錫」,又講過將收入全數給太太管理,現在疑似因為太太陀B偷食關係,其好男人的形象已盡喪。

圖:IG@黎振燁、朱智賢

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓