【5月電影】限聚令放寬戲院重開 一文睇晒5月上映新戲《數碼暴龍》《叔‧叔》

文: 王庭芝
2020.05.08

由於新冠肺炎疫情關係,政府頒布「限聚令」,減少人群聚集,3月底又宣布停開戲院、卡拉OK等娛樂場所,鑑於近日香港疫情有緩和跡象,政府日前宣布戲院可於5月8日重開,不少之前受疫情影響而要延期上映的電影將重見天日。

綜觀5月份上映的電影以小品較多,大製作欠奉,相信除了因為5月份本來就不是電影黃金檔期,二來一些原定較早上映的大片都情願待疫情真正穩定後再排期上映,以免影響票房收益。即刻睇睇今個月有哪些電影上映啦!

 

5月8日

《女鬼橋》/《魔髮精靈:唱遊大世界》/《酒過漫畫人生》/《醫生速遞》/《靈養院大瘋殺》/《男人之苦—寅次郎返嚟啦!》/《幪面超人令和》/《獵逃生死戰》/《少年的你》(重新上映)


5月14日

《女神撞正基OL》/《守望春天的我們》/《極樂品種》/《Emma : 上流貴族》/《野種》/《我們永不言棄》


5月16日

《數碼暴龍 LAST EVOLUTION 絆》

 

5月21日

《火口的二人》/《柏林我愛你》/《又要威,又要除頭盔2》

 

5月28日

《叔.叔》/《那一夜 : 母親是殺人犯》/《迷途花生醬》/《誠實選舉媽》/《墮落花》

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓