漂染頭髮後髮質變得毛燥易斷? 專業染髮公司教你3大日常護髮貼士

2020.05.23

亞洲人如果要染淺色的髮色,一定要經過漂髮的過程。但是漂過的頭髮好容易變得乾燥易斷,髮質每況愈下。如果想避免這個情況,就要做好平日的頭髮保養,以下為大家分享專業染髮公司的護髮小貼士,快啲學咗佢啦~

要針對頭髮問題而作出保養,首先要了解頭髮損傷的原因。染髮和過度定型都是造成頭髮受損的兩個主要原因。漂頭髮的原理是將頭髮原本的髮色退去,再上新髮色,過程中的化學物質會令頭髮變得脆弱,而反複漂染更會令頭髮進入一個惡性循環。過度使用加熱工具去定型,同樣會頭髮變得乾燥。

要分辨受損頭髮,可以嘗試取一束頭髮,抓住兩邊,輕輕向外拉。如果頭髮折斷,就代表頭髮已損壞。如果鬆開但又沒有反彈回原來的形狀,則表示乾燥。

1.要修護乾燥的頭髮,建議每天使用護髮精華來恢復受損的頭髮。洗頭後,於頭髮塗上幾滴護髮精華,然後再去吹頭。如果頭髮受損程度太嚴重,則建議使用髮膜。

2.要保護使用加熱工具去定型的頭髮,則可於使用加熱工具前噴上抗熱護髮噴霧保護頭髮。

3.原來弄乾漂染過的頭髮都需要技巧!記住避免用毛巾摩擦,建議使用寬齒的梳,梳順頭髮後,輕輕用棉質的衣服印乾,再用低溫吹乾。

來源︰L'Oréal Paris、ig@taeyeon_ss、ig@dlwlrma

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓