曾秘密拍拖多年沒公開戀情感愧疚 周柏豪每晚與太太做一件事彌補遺憾

文: Ling Kwok
2020.06.02

周柏豪及袁偉豪主持的TVB全新節目《兩個小生去camping》並首播,兩人除了攀山涉水之外,少不了兩個大男孩夜晚深情對話,初為人父的周柏豪,難免比之前變得感性,少有公開講個人私生活。

周柏豪於2016年與圈外人朱敏君(Stephanie)結束10年的愛情長跑,去年12月誕下6.7磅囡囡Sonya。他大爆做老豆心情緊張,女兒準備出世前,周柏豪更為衣服糾結很久:「我真係諗咗好耐著咩衫入產房,前一日仲特登剪咗頭髮,點知朋友同我講:『要戴浴帽㗎』。我又同老婆講笑話想着西裝入去見個女,最終揀咗件粉紅色衫,話晒係囡囡嘛。」

另外,基於藝人的身份,周柏豪經常強調要保護家人的,同太太Stephanie拍拖八年期間,一直將對方收埋,二人拍拖約會從沒公開拖手過,此事令周柏豪一直很愧疚,所以做一件事去彌補遺憾。他説:「因為我咁多年都冇得同老婆喺街正常咁出街,所以同佢一齊咁耐,我哋每一晚都係拖住手瞓覺。我同佢講,我哋喺街都拖幾個鐘啫,但瞓覺就可以8個鐘都拖住。」言語之間盡見周柏豪愛妻一面。

除了這兩件事,其實周柏豪錫老婆錫到燶,早前為了答謝老婆對自己的不離不棄,有消息指他豪擲3千多萬購入清水灣豪宅傲瀧,作為送給老婆的禮物,真係好幸福!

圖:《兩個小生去camping》、周柏豪@IG

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓