湯洛雯細妹樣靚身材正不輸家姐!入讀中大神科 湯樂瑤專注學業無意選港姐

2020.06.17

藝人湯洛雯與馬國明公開認愛,戀情得到不少圈中好友及網民的祝福。湯洛雯的細妹湯樂瑤亦送上祝福,為家姐出POOL(拍拖)感到高興,同時叮囑未來姐夫馬明要好好照顧靚湯:「大家互相珍惜好好相處」。

湯洛雯叫得做靚湯,就知她出名五官標緻,天生靚樣。湯氏家族基因高質,除了湯洛雯之外,其實細妹湯樂瑤的美貌同樣不遑多讓。

不少網友都好奇她會否與家姐一樣入行做藝人,不過她就表示自己是沒有表演慾的人,無意踏入演藝圈。被問及會否選港姐,她就表示目前會專注學業,言下之意即是暫時沒有選港姐的打算。

現年23歲的湯樂瑤Cassandre曾在英國留學,之後考入香港中文大學,入讀被視為「神科」的法律系,是名副其實的高材生。

相比起家姐湯洛雯,細妹湯樂瑤的穿衣風格比較成熟及性感,亦喜歡分享水著照大騷美好身段,經常被網民大讚樣靚身材正。

圖及來源:IG@湯樂瑤

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓