陳凱琳第二胎提早出世!與老公鄭嘉穎曬一家四口幸福溫馨照:rafa準備好做哥哥

2020.08.03

TVB藝人陳凱琳在2018年與同為藝人的鄭嘉穎結婚,婚後誕下一子Rafael。今年5月20日,陳凱琳公佈喜訊,表示自己再度懷孕,不少網友及圈中好友紛紛送上祝福。終於到今日(8月3日),宣布誕下了第二胎Yannick。

陳凱琳在IG宣布第二胎仔仔已出世,名叫Yannick ,大曬與老公鄭嘉穎及大仔Rafael一家四口的溫馨全家福。據知Yannick提早出世,至於哥哥Rafa看來已準備好照顧弟弟,陳凱琳表示急不及待看著兩位寶貝仔長大!

早前陳凱琳在29歲生日之際大曬孕照,身穿杏色吊帶的她高貴又優雅。陳凱琳表示:「今個生日特別有意義,除咗好感恩有一個咁愛錫我嘅屋企,嚟緊我哋嘅家庭將會迎接呢位小生命~ 心情好緊張,好興奮,好期待!我唯一嘅生日願望就係希望自己,BB,同埋身邊咁多位嘅朋友都健健康康!God Bless」。

與鄭嘉穎結婚後,陳凱琳在19年誕下兒子Rafael鄭承悅。最近陳凱琳就分享了1歲多的Rafe趣怪相,表情非常可愛。

圖:IG@陳凱琳

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓