尖沙咀劏房月租$6500 開放式廁所隔離就係煮食檯 要爬梯先開到雪櫃

文: Ling Kwok
2020.06.24

香港的住屋問題並非第一天發生,不少業主無所不用其極,設法將單位劏細放租,而劏房的單位幾奇怪都有,就好似近日網上流傳的尖沙咀的劏房盤,月租$6500,不過格局突破常人想像。

Facebook群組「爆笑貼圖區」分享了一個劏房盤,位於尖沙嘴寶勒巷,聲稱是全新裝修包傢俬,月租6500元。

可是其間隔突破人想像,內裡確實一眼望晒,包括廁房及廚房,因為廁所僅在地台上,而且沒有任何間隔。馬桶旁邊正正就是小小煮食檯,隔住熒幕都覺得有味。

除此之外,房內還有一些匪夷所思的設計,鏡子和雪櫃安裝近天花板位置,網民笑稱要爬梯先用得到,十分不方便。

這個奇怪劏房一出,網民就話「沖涼要有特別技巧」、「有限既空間換黎冇限想像」,戲言間隔似監倉,不過亦有網民質疑:「過到消防電器建築例咩?」

圖:爆笑貼圖區

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓