【港姐2020】熱門佳麗陳煦凝參選是非不斷被指整容 上節目被主持搣下巴驗真偽

文: Ling Kwok
2020.08.04

無綫一連6日進行《我和港姐有個約會》的網上直播,為香港小姐2020進行宣傳,入圍佳麗陳煦凝(Amber)就與主持黃庭鋒約會,兩人共進晚餐,Amber就被問尖銳問題,考她即場反應。

黃庭鋒追問陳煦凝近日被傳媒拍到她與猛男約會,Amber就強調自己是單身:「依家係Single,對方係好朋友,Best Friend。」

亦有指她是一名拜金女,最愛收藏名錶,她也澄清自己手上只有兩隻名錶,其中一隻是勞力士Daytona,Amber表示用嚟炒。自言從不拜金,只愛孝順男,過去男友都是其貌不揚,她說:「因為孝順男仔對人好啲,我係單親家庭長大,最想第時一齊住,否則媽咪一個人好慘。」又強調有錢絕不是擇偶條件,「一齊開心就得,一生一世要包容到,冇錶冇車冇樓都OK,我都成日食快餐店。」不過講到想唔想拍拖,Amber自言想專心選美。 

黃庭鋒後來大膽地問Amber的下巴及鼻真假時,Amber坦言自己下巴生得凸,就連親戚都話她的下巴她似整容,更即席叫黃庭鋒掐她下巴。Amber解釋:「「整係硬,我係軟,細個下巴都係凸,親戚都話覺得似我下巴係整。」因為講過太多次,所以她現在也不介意了。

圖: 陳煦凝ig、bigbig channel

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓