部分已經停產!80、90後集體童年回憶 盤點10大人氣經典朱古力零食

文: LorLor Lee
2020.09.14

早前跟大家盤點了10大童年懷舊經典零食,例如媽咪麵、大發鱈魚絲、戒指糖等,都是一眾80、90後兒時集體回憶!而今次這10款經典朱古力零食,童年時候亦很受歡迎,不過有些已經停產,相信大家都不會陌生,有網民更舉辦了人氣朱古力零食投票,不如睇睇你又食過邊幾款呢?

朱古力、糖果這些零食,總能讓人勾起童年時光的記憶。以下跟大家盤點10款經典童年朱古力零食,想必大家小時候都會在士多、學校小賣部買過,不如睇睇哪些是你的童年最愛啦!當中榜末位置有2款朱古力已經宣佈停產,只能成為回憶的味道。

Click圖睇睇第6-10位:

榜首位置的零食至今仍十分受歡迎,而且仲買得到,讓大家都可重溫這些味道!

Click圖睇睇第1-5位:

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓