砧板/洗衣機/微波爐容易暗藏細菌 防疫不可忽視的5件家居用品正確清洗方法

2020.08.09

定期的家居清潔非常重要,在疫情下更不可缺少,避免細菌滋生,容易染病。不過除了拖地抹枱,亦要注意家居用品清潔,以下就為大家介紹5件容易忽略的家居用品正確清洗方法,一齊勤力清潔,對抗疫症。

1.砧板

砧板每次用完都需要清洗,塑膠砧板可以用洗碗機進行消毒,或用梘液擦洗。 至於木砧板,可用25%醋和75%水混合後噴灑木砧板,再用水洗。亦可用鹽水中在砧板上擦拭後放置一晚,第二天刮走表面的鹽就可。

2.微波爐

微波爐叮完食物後容易有食物殘渣,長期缺乏清洗會縮短微波爐壽命和積聚細菌。微波爐最好一星期清洗一次,先放一碗檸檬水在微波爐裡,用最高溫度叮五分鐘,冒出的水蒸氣可分隔出油脂和殘渣,再用海綿/毛巾抹走便可。

3.梳化

梳化需要約兩星期以吸塵機作基本清潔,每隔一年就請專業清潔服務作深層清潔。

4.空氣淨化機

空氣淨化機的過濾器需定期清洗,每2-4個星期用要用水清潔過濾器,每六個月更換新的過濾器。

5.洗衣機

洗衣機應該一個月清洗一次,將洗衣槽放滿熱水,加入梳打粉,然後開啟清洗功能攪動幾分鐘,等待浸泡30-60分鐘後把水放掉,再正常開機洗一次。其實洗衣機門的橡膠密封條暗藏非常多細菌,要定期拭擦乾淨,每次洗完衣服亦要將門打開,保持洗衣槽乾爽。

 

來源︰Wirecutter、Fortress


 

即睇更多健康資訊

更多健康資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓