救護員連踩15小時飯都冇得食 斥市民濫用救護車當免費的士:臨天光先合埋眼唞

文: Ling Kwok
2020.08.10

新冠肺炎爆發第3波疫情,每天都有為數不少的市民確診,醫護壓力日增。近日有一名救護員在網上發文,不滿市民濫用救護車,令他們的工作量大增,一更工作接近14-15小時,忙得連飯也沒空坐下來吃。

該名救護員於Facebook「公務員secrets」大吐苦水,希望市民不要當救護車是免費的士,令他們的負擔大增:「肺炎之前已經成日食唔到飯,而家直頭收唔到工,變左14-15個鐘一更,咁樣落去我唔係中肺炎死就係做到猝死呀。」

又講到「少少頭暈眼花就叫救護車去醫院」,口講與醫護同心打疫,但卻「唔洗番返工就周圍去玩」,不聽「在家抗疫」的勸喻,覺得只不過是個口號。

該名救護員更激動地說:「醫療負擔好重,點解重呀?咪就係你地少少事走哂去醫院,醫院咪又係俾張病床你訓,俾d你平時睇醫生開既藥你,訓醒無事又出院。咁你係屋企食藥訓覺啦。支持醫護靠把口講兩句就得架?睇到呢到覺得我好燥?」

最後他又指今日做了兩轉確診者,另外兩宗就是「行得走得無謂緊急電召的士服務」,直言每日都幾乎做到臨天光少才有時間「合埋眼唞一唞」。

發文引來不少網民留言:「非常時期,真心希望大家唔好濫用救護車!多謝所有救護。」、「鬧得好,支持救護員,你哋真係最辛苦最值得加人工嘅」等。

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓