孫慧雪減肥成功竟著得落3歲囝囝件衫 網民讚心口圖案好立體封「索爆人妻」

2020.08.19

現年38歲的藝人孫慧雪早前用一個月成功減走10磅,而且做到瘦身不瘦胸,令不少網民都感到羨慕。而她亦十分大方,在網上開直播公開減肥及豐胸心得。瘦身成功的她最近更分享了減肥其中一個好處,就是可以同囝囝一齊分享衣服。

孫慧雪在IG分享自己穿上囝囝件T恤的自拍,笑言「減肥嘅其中一個好處,就係可以同個仔share衫著,年中都慳唔少!!」。

不少網民大讚雪雪身材勁fit,可以穿上3歲兒子的衣服,又指她穿上身的效果可愛,心口的圖案亦更加立體,封她為「索爆人妻」亦不為過。

孫慧雪早前在網上分享減肥心得,又教網友如何瘦身不瘦胸,更自爆從A cup升至C cup的秘訣。

孫慧雪豐胸有法 由A變C Cup全靠19款食物 一個月減10磅完全瘦身不瘦胸

 

圖及來源:IG@孫慧雪

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓