韓國大熱「GM減肥法」一個星期減7kg 唔洗運動全靠健康飲食就可瘦身

2020.08.30

最近標榜不靠運動,7日就能瘦身的「GM減肥法」在韓國掀起話題,這個減肥方法是在美國食品藥品監督管理局及美國農業部共同協助下,為美國通用汽車公司(General Motors)提升員工健康及工作效率而設計的減肥方法。一齊睇下點樣用7日就減到7kg啦!

GM減肥法主要利用攝取低卡路里的蔬果,配合每天飲大量清水來達到減重的效果。

第一天︰

全日只吃香蕉以外的生果,份量不限,配合8-12杯清水。建議吃一些高纖維和高水份的生果,幫助排毒同時增加飽肚感。

第二天︰

全日只吃蔬菜,不論水煮或生吃都可以,份量不限,配合8-12杯清水。早餐可吸取適量的薯仔。

第三天︰

全日只吃生果及蔬菜,香蕉或薯仔除外,配合8-12杯清水。

第四天︰

全日只吃8-10條香蕉和至少飲3杯牛奶,配合8-12杯清水。

第五天︰

全日只攝取約500g牛肉/雞肉/魚肉、6個蕃茄,配合10-14杯清水。

第六天︰

全日只攝取約500g牛肉/雞肉/魚肉及不限份量的蔬菜,薯仔除外。再配合10-14杯清水。

第七天︰

全日只吃糙米、生果、新鮮果汁及蔬菜,份量不限。

來源︰Healthline


 

即睇更多健康資訊

更多健康資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓