49歲江美儀素顏慶生皮膚好狀態Fit!晨跑合照獲讚不輸39歲唐詩詠、黃翠如

2020.09.24

藝人江美儀最近步入49歲,更與圈中好友黃翠如及唐詩詠晨跑迎接新一歲,生活方式相當健康。合照中眾人朝氣蓬勃,無懼素顏示人,充滿活力美。而壽星女江美儀狀態甚佳,被讚「景靚人更靚」,不輸39歲的唐詩詠及38歲的黃翠如。

江美儀早前在IG分享49歲生日時與黃翠如及唐詩詠去晨跑的照片,表示生日願望是希望大家身體健康,每日都開開心心。

在晨跑之前,唐詩詠已率先為江美儀提早慶生江美儀在IG分享當晚合照,兩人都不施粉黛散發隨性美有網民大讚江美儀素顏依然美麗,皮膚好得令人羨慕而唐詩詠因為戴上cap帽及眼鏡,顯得較為低調,有網民就表示「認唔到佢係詩詠.....戴眼鏡真係變左好多」。

圖及來源:IG@江美儀、黃翠如

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓