林作女友裕美買800萬樓被質疑收入來源 揶揄高學歷男友:會考零分賺錢多過牛津畢業

2020.09.29

與林作蜜運中的藝人裕美,日前豪擲數十萬作首期,購入日出康城Sea To Sky價值800萬的單位。據林作透露,由於林作母親最近在傳媒面前說出一番侮辱女友裕美的說話,令裕美憤而買樓證明自己實力。作為男友的林作十分欣賞裕美,更祝福她「願你成為香港美少女嘅榜樣」。

對於裕美榮升業主,有網民就提出疑問:「恭喜 點解疫市仲可以有咁多錢買?主要收入來源係?」,她就解釋指自己收入來源是網購生意,又道疫情期間是生意最好的時候。網民對其網購生意感到好奇,而裕美就透露自己主要經營日用品及珠寶,另外一部分收入來自股票。

有網民問層樓是否「林作送」,裕美就回應:「我自己買的,佢只有能力買車俾佢自己」。在接受傳媒訪問時,裕美透露今次首期儲了半年左右。被問及男友有沒有出手相助,她直言林作只有能力買車,沒有幫自己,更豪言:「會考零分嘅,賺錢仲多過牛津畢業」。

圖:IG@裕美

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓