鄭伊健生日大晒蒙嘉慧激罕IG放閃 夫妻對話反映結婚7年仍甜蜜如初

文: Ling Kwok
2020.10.05

鄭伊健與蒙嘉慧結婚7年來仍然非常甜蜜,有消息指男方已買了元朗地皮,正在起別墅送給老婆家人,名符其實係好老公。日前(10月4日)是鄭伊健53歲生日,蒙嘉慧(Yoyo)在IG分享兩夫妻的小日常,意外地向大家罕有放閃。

鄭伊健日前(10月4日)53歲生日,老婆蒙嘉慧在IG分享了一碗牛腩麵,內容是分享兩公婆的對話:「老公,如果我第時變咗做肥婆呢⋯⋯」她說話未完,伊健答說︰「唔係第時,已經係」

被老公說是肥婆,正常都可能會嬲,不過鄭伊健當日生日,蒙嘉慧自然拿他沒法,笑言:「你叻!一年入面你係有一日可以咁講嘢,Happy Birthday」

兩人日常生活向來比較低調,而蒙嘉慧今次放閃也是罕有的一次,短短的夫妻對話反映兩人就算已結婚7年,仍然十分恩愛。有網民留言:「向伊麵致敬」,又向男方講生日快樂。

圖:IG@鄭伊健、蒙嘉慧

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓