「朱凌凌」被爆秘戀32歲金髮美女 22歲吳偉豪現實姊弟戀曝光低調認愛

2020.10.13

TVB處境劇《愛·回家之開心速遞》令不少演員成功入屋,飾演「朱凌凌」的吳偉豪便是其一,更憑著與「金城安」(周嘉洛飾)的「安凌CP」深受觀眾歡迎,亦成為許多女觀眾的男神。不過,最近吳偉豪戀情曝光,被爆秘戀大10年的金髮美女,早前更一齊住酒店Staycation。

吳偉豪最近在IG分享Staycation照片,不過只是單人獨照及食物照,不見女伴身影。有報道就指其實他是與一位年約32歲的金髮美女Charlotte一齊Staycation。

據悉CharlotteIG分享合照,雖然已經遮住了男伴的樣貌,但仍被認出是「朱凌凌」。吳偉豪事後承認相中人正是自己,但表示想低調處理感情事。

圖:IG

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓