【熟女強人】33歲洪卓立發福靚仔樣崩壞 由青澀花美男變滄桑浮腫中佬令網民唏噓

2020.10.15

由胡杏兒、吳家麗及沈卓盈等人主演的ViuTV劇集《熟女強人》,播出後引起不少討論。除了一眾女演員之外,男演員亦是觀眾的焦點所在,飾演沈卓盈助手的洪卓立便是其一。他在劇中暗戀沈卓盈,更警告飾演PTBF的駱振偉不要再欺騙女方感情。

劇情之外,洪卓立的外表同樣引起網民討論,事關不少人都覺得他走樣。有人驚訝地表示「洪卓立點解老得咁快嘅,皮膚好似下垂咁」,感嘆當年剛出道的洪卓立「好靚仔好青澀」,有網民更表示洪卓立現在「老咗又發福咗」、「佢睇落仲老過沈大師」。

有網民將他與陳家樂作比較,直言陳家樂keep得比較好。亦有人覺得洪卓立靚仔樣崩壞的原因在於頭髮,形容其髮型「一住菜咁」,表示「睇落都衰老啲」。

現年33歲的洪卓立,因參加「2006年度英皇新秀歌唱大賽」而加入英皇成為旗下歌手,07年正式出道,至今已入行13年。外表清秀的他當年走花美男路線,更憑一曲《彌敦道》唱到街知巷聞,可惜之後因患上肺積水而停工休息一年,之後人氣不復當年勇。

圖及來源:FB@ViuTV、IG@洪卓立

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓