唔睇會同朋友無話題之6大必睇韓綜!

文: Canice
2020.10.23

韓國綜藝節目出名好睇,日日都有唔同類型嘅綜藝,真係睇到眼都花。立即精選近期六大必睇韓綜,放空下睇電視,休息一下!韓國綜藝節目出名好睇,日日都有唔同類型嘅綜藝,真係睇到眼都花。立即精選近期六大必睇韓綜,放空下睇電視,休息一下!

1.《新西遊記8》

每一季都係話題之作,而第八季一開播已經是收視之冠,想同朋友有話題一定要必睇!每一季都有唔同主題,而今季就以韓國古典名著《興夫傳》為靈感,由各位主持擔任唔同角色。Super Junior的圭賢就著女裝化身「孬夫夫人」、殷志源就變成Angry Bird版嘅「燕子」、Winner的Mino就同姜鎬童變成兩父子,玩盡各式各樣遊戲得到一餐飽飯,期間當然笑料百出,加上出名轉數快嘅李壽根,好難先可以忍唔到笑呀!

 

2.《超人回來了》

絕對唔係新嘢,但係建厚娜恩返嚟啦!時隔9個月,今次兩姐弟仲帶埋新細佬上鏡,娜恩變成短髮少女、建厚語言能力大爆發,加埋成日都要娜恩照顧嘅爸爸,各位fans又點可以錯過呀?

 

 

3. 《銀赫的衣fficial》

韓國偶像團體Super Junior的銀赫變身為時尚達人,遊走不同品牌的賣場,再根據不同的主題而配搭適合的衣服,fans們不可錯過!

 

4.《玩什麼好呢?》

韓國國民主持劉在鍚同著名金泰浩PD聯手之作,雖然唔係新節目,但依然充滿話題性。夏天時推出混聲組合SSAK3,成員包括:劉在鍚、Rain同李孝利,曲風充滿活力,好適合夏天聽。其後因為李孝利提起一個概念而產生

「退貨遠征隊」,由韓流女王嚴正化、性感女王李孝利、綜藝大勢Jessie及黑金女王Mamamoo華莎組成,曲歌強而有力,將4位不同性格的女藝人集合一齊又不突兀,唔睇真係會同朋友無話題!

 

 

5.《肩膀舞要跳到什麼時候啊》

圭賢有「曹酒鬼」嘅外號,而《肩膀舞要跳到什麼時候啊》就係由佢擔正,享受美味下酒菜,同朋友們一齊追求樂趣,究竟之後會繼續發生咩事就要追睇,而且每集只有5分鐘,相當易追!

 

6.YouTube Idol Challenge:Another Class

 

7.

由Super Junior的東海及神童主持,idol團體挑戰小遊戲任務,成功的話可以有以Idol和粉絲的名義捐贈飼料,曾經有Lovelyz、Golden Child及fromis_9等等,可以一看!

即睇更多健康資訊

更多健康資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓