【Instagram】更新推5大新功能!IG限時動態地圖/自製個人GIF圖回覆訊息/IG Story疊加相片鍵

2020.10.22

早前Instagram更新悄悄加入多項新功能,迎來,除了10周年帶來換圖示Logo功能,有IG限時動態地圖、IG限時動態日曆和快捷疊加相片鍵,而IG Direct Message亦有自拍GIF回覆訊息新功能,這次就一次過為大家整合多個新功能作介紹!

一、10週年驚喜換Logo功能

Instagram適逢10周年特別推出驚喜功能,在10月期間可以將應用程式圖示轉換成經典的棕色即影即有(拍立得)相機或其他漸變顏色Logo,步驟非常簡單,但記得要先將Instagram更新至最新版本,即刻睇步驟:


二、IG限時動態地圖

IG Story限時動態推出新功能,可以地圖形式重溫過去所PostIG Story帖文,只要過去所發的IG Story帖文曾經標註地點打卡,Story就會以縮圖方式在地圖上相應地點出現。打開限時動態地圖典藏的方法簡單,即按圖睇步驟:


三、IG限時動態日曆

另一個IG Story限時動態新功能,可以日曆重溫過去所PostIG Story帖文,帖文會按發佈日期所排列,可以仔細重溫過去PostIG Story,按進去後更可以重溫動態內即按圖睇開啟步驟


四、IG限時動態疊加相片鍵

IG Story限時動態更加入疊加相片鍵,只要在功具頁面選擇加相片鍵,就可以隨意加入多張相簿中的相片,即睇步驟

 

五、Direct Message自拍GIF回覆訊息

IG Direct Message中可以自拍GIF回覆其他人的訊息,即睇步驟

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓