46歲郭羨妮自豪大曬女兒最靚側面 完美複製媽媽深邃輪廓網民大讚:基因很強大

文: Ling Kwok
2020.10.28

現年46歲的郭羨妮(Sonija)1999年奪得香港小姐冠軍及於2000年度奪得國際華裔小姐競選冠軍,是港姐中少有兩雙料冠軍,中英混血的她於2011年下嫁內地武打演員朱少杰,翌年誕下寶貝女Kylie,女兒遺傳了媽媽的美貌。

郭羨妮2012年誕下女兒後,2015年淡出娛樂圈,只是偶爾出席一些公開場合,以及在個人的社交平台分享生活點滴,總會見到她女兒Kylie的身形。

轉眼Kylie已經8歲了,早前郭羨妮在IG上分享女兒側面照,並留言:「I have made a copy of me.(我複製咗一個自己出嚟。)」

圖中所見,見到女兒有一對長長的睫毛,眼睛大大之餘,更見她側面的輪廓很深邃,鼻子也似足媽媽,長得高高的。難怪網民都大讚郭羨妮的基因優厚,女兒也盡得媽媽真傳,長大後一定是個大美人!

圖:IG@郭羨妮

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓