港台藝人潮玩「#打一句有聲音的句子challenge」 五月天歌詞引共鳴、杜汶澤電影對白勁有聲

文: 王庭芝
2020.11.03

社交網站不時有網友發起各式各樣挑戰,Facebook近日就興起「#打一句有聲音的句子challenge」,短短大半日已經在Facebook有超過4萬人參與這個挑戰,而「有聲音的句子」不限於歌詞、潮語、電影對白或廣告台詞,不少香港、台灣的藝人都紛紛加入,包括杜汶澤、五月天阿信、瑪莎等。

杜汶澤貼出的:「人無事先做到世界冠軍咖嘛」是出自電影《頭文字D》,飾演杜汶澤父親的鍾鎮濤所說的對白。

《頭文字D》的經典對白又點止呢句,有網友列出「三萬蚊,過夜!」、「你無得同我架FC鬥、FC鬥、C鬥、C鬥……」同樣有聲!

 

至於有聲歌詞方面,五月天的瑪莎就一口氣出了三題,雖然全部都係「啦」,但已經有五迷好快估到係來自《憨人》、《人生海海》和《相信》。

 

亞洲電視就抽自己水,以「亞洲亞洲」和「亞視嚟嘅喂」應戰,更附上圖片,睇到即刻有聲音飄出來。

 

睇埋其他有聲句子:

來源:FB@杜汶澤、五月天瑪莎、五月天阿信、ATV、劉若英、光良

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓