港媽幫兒子八達通增值2000元 抱怨同學仔冇錢開飯嘟走400蚊仍未還反被網民批有問題

文: Ling Kwok
2020.11.10

正所謂「財不可露眼」,早前有位港媽為13歲兒子的八達通增值2000元,誰知被兒子同學仔發現,馬上成為「富戶」,更被當成ATM提款機,以冇錢食飯為由,借事主兒子的八達通嘟走400元,令該名港媽十分無奈。

該名港媽在網上討論區「親子王國」上發文,以「呀仔lunch被同學拍了402蚊八達通」為題講到自己習慣為方便都會每月為兒子的八達通增值2000元,早幾天無意地就查看兒子八達通的令款明細,發現他午餐時一共拍了四次卡,合共付了402元。

事主就追問兒子,對方就回答A同學冇錢食飯,所以幫手付費,而B同學見到事主兒子同學為人付款,又聲稱冇錢開飯,叫對方先幫他付款。港媽隨即問丈夫如何處理,而丈夫回答先觀望兒子同學會否還錢再作處理。

而港媽就明言知道幾位同學仔絕對不會冇錢食飯。有不少家長就回應,覺得港媽一口氣入2000元實在太多,建議分次數增值,否則兒子見到比較大的數目,就會不懂得如何利用,就會出現以上的問題,應當小心處理,否則事主兒子只會成為ATM。

最後兒子的同學有還錢,一共300元。另外事主兒子買書身上沒有現金,都有用八達通付款。

圖:親子王國

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓