張敬軒狂PO劣食早餐惹網民質疑只投訴零溝通 軒仔剖白一個暖心原因為工人姐姐護航

2020.11.19

歌手張敬軒最近經常在IG分享工人姐姐炮製的早餐,為網民帶來不少歡樂,更因此被封為早餐界KOL。軒仔的工人姐姐有不少早餐代表作,包括「粥勁稀」、「爆皮洋腸煎粒粒臘腸伴蕃茄仔刺身配反地心吸力茄汁」及「羅湖直通包」等。

今日張敬軒分享了姐姐的粟米早餐,不過有網民就誤會張敬軒日日出POST曬劣食早餐是投訴工人姐姐,留言建議張敬軒要認真地與工人姐姐溝通,認為他日日在IG寫文亦無補於事:「其實我想問你有無認真和工人溝通過你唔喜歡食這些?……你唔同佢講日日寫文,問題都唔會改善喎」。

軒仔就大方回應網民及為姐姐護航,解釋自己為何經常分享工人姐姐的早餐:「大家笑一笑啫,唔好太認真。依家咁嘅世界,想開心真係要特登去搵。我通常都淨係喺屋企食朝早嗰餐啫,冇乜所謂,反正我一日食六餐 我有諗過推返佢上正軌嘅,不過有時見到啲朋友仔留言話一個早餐post令佢哋自己沉悶嘅一日多咗一次笑容,我覺得呢個緊要過我個早餐 畢竟開心無價」,他覺得可以為大家帶來歡樂是姐姐與自己的福份:「生活當中嘅苦我哋各自都有,但係可以氹吓大家開心係我同遮遮嘅福份。It’s ok.」

來源:IG@張敬軒

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓