【Instagram Filter】15大IG限時動態濾鏡關鍵字推薦!簡約清新、音樂歌單、復古風、相框

2020.11.22

玩開Instagram限時動態的朋友,除了用心加入GIF圖和排版,仲會用IG Story限時動態內置的IG濾鏡影靚相,但如此多IG Filter又應該點搵點搜尋呢?今次就同大家推介15個IG限時動態的濾鏡關鍵字,包括文青風格、簡約清新文字、音樂歌單、復古風和相框等等,見到啱用記得Mark實啦!

1.Kira

相信不少人都會在IG Story看過bling bling閃亮亮的IG濾鏡,其實輸入關鍵字「Kira」就可找到,當中更有加入復古和柔光感覺

 

2.Sparkle

另一個IG濾鏡關鍵字「Sparkle」,同樣可以找到一系列閃閃的星光


3.Playlist

近期大熱的音樂歌單濾鏡,只要輸入「Playlist」就會搵到,畫面上有音樂播放列外,部分更有背景音樂歌單。


4.Daily

想找尋韓式簡約風格濾鏡的話,可以一試以「Daily」尋找,集合多款小清新濾鏡,更有日期和時間等文字。


5.Time

Time」中就包含多款顯示時間日期的濾鏡,當中更有復古、文青、夢幻風格,總有一款會啱用!


6.Dictionary

早前人氣大熱的字典輸入「Dictionary」就會出現有多款英語單字的解釋,啱晒走文青風格的朋友用。


7.Floral

想要花草主題的濾鏡,可以用「Floral」一字尋找,內有多款清新花系濾鏡,非適合配上日常風景使用。


8.Frame

想特別一點影出帶相框的靚相,可以使用Frame搜尋濾鏡,當中有不少特式邊框效果。


9.Instax

另一個帶相框的濾鏡關鍵字,以模仿即影即有相紙為主,同樣帶有照片調色,輕鬆影出不同風格靚相。


10. Cozy

Cozy以暖色調的濾鏡為主,偏好橙色、黃色等溫暖顏色的朋友就最啱用。

 


 

11.Lomo

Lomo可以搜尋菲林濾鏡的關鍵字,當中仲有不少加入漏光效果,隨時可以影出復古風格,偏好復古懷舊感的話記住Save低!


12.Retro

喜愛拍攝懷舊感相片的朋友,亦可以輸入「Retro」,集合不少划痕和灰塵的濾鏡效果


13.Peach

Peach」包含多款偏橘色粉嫩色調的濾鏡,啱晒喜愛夢幻少女風格的朋友!


14.Pastel

Pastel」另一款主打少女風色調的濾鏡鍵字,同樣以粉嫩色調為主。


15.Moody

清新及文青風格的濾鏡為主,當中更有多個復古風格濾鏡,用來拍攝風景相就至啱。

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓