李佳芯偏愛樽領自認唔啱性感做自己最舒服 回顧歷年密實打扮滲高貴仙氣有知性美

2020.11.25

TVB上星期舉行一年一度大騷《萬千星輝賀台慶》,一眾小生花旦悉心打扮盛裝出席。向來觀眾緣甚佳的視后李佳芯,就以一身白色樽領連身裙示人。當晚Ali被指打扮保守,她就笑言自己的晚裝並不密實,有露背設計。但她亦自認不適合性感,直言做自己最舒服。

Ali在接受訪問時表示自己一直都不是走性感路線,形容晚裝的樽領設計十分適合自己:「自在啲」。她又笑言自己可能是年年都穿樽領的女藝人,有時亦會以首飾扮樽領,對樽領設計可謂情有獨鍾。

從Ali的社交平台可見,其所穿過的晚裝或日常服裝不乏樽領設計,可見女神的確偏愛樽領。

被問及有否試過性感打扮,Ali指「我嘅性感擺喺我度都唔性感」,認為「都係做返自己最舒服」。

回顧李佳芯歷年晚裝造型,確實有不少保守密實的打扮,有時候甚至以長袖長裙上陣。

不過Ali卻成功穿出了自己的風格,流露出高貴優雅的仙氣,同樣搶鏡。

雖然甚少以低胸性感示人,不過Ali亦有嘗試過性感打扮。講到最性感的造型,可能就要數2017年TVB頒獎禮的黑色透視晚裝。

圖:IG@李佳芯

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓