【張敬軒演唱會2020】軒仔公開遮遮由來因一個理由聘用她 早餐系列意外爆紅盼為大家帶來歡樂

文: 王庭芝
2020.11.24

歌手張敬軒現正於館舉行一連八場《張敬軒X香港中樂團盛樂》演唱會,近日軒仔幾乎日日在IG分享工人姐姐所煮的「暗黑早餐」,怎料這個「遮遮早餐」系列大受網友歡迎,大家熱烈追post,想知「遮遮」今日又會煮出甚麼驚喜,軒仔於個唱第二場再次提起「遮遮」,隨即引起觀眾一片歡呼聲,他無奈嘆謂:「你話唱得咁辛苦為乜,遮遮重多掌聲過我。」他更首次談到這位「遮遮」的由來。

昨晚是軒仔個唱第二場,於第四部份,換了一件黑色西裝,前後都是喱士設計,隱若透視軒仔的美背他笑言:「呢一個咁背脊,一粒瘡都冇 ,就係日日食白粥同麵包食返來!我直情開始食到有d 妊娠紋添!」觀眾掌聲笑聲始起彼落,軒仔無奈說:「你話唱得咁辛苦為乜,遮遮重多掌聲過我。」

軒仔近日經常在IG分享家中「遮遮」所煮的「暗黑早餐」,吸引網友日日追post更意外捧紅了「遮遮」,雖然網友百思不得其解為何軒仔會聘請這位「遮遮」,但昨晚軒仔趁機會首次公開聘請這位「遮遮」的原因。

原來這位「遮遮」是軒仔為父母而請的,因為她曾經在台灣工作近20年,懂得說80%國語,軒仔的父母半點英文都不懂,他希望請這位「遮遮」照顧來港生活的父母:「我爸爸媽媽都唔識講英文,同事叫Vincent,佢就叫人『瘟,所以諗住請個識國語姐姐照顧,可惜因為疫情關係,父母來港計劃一再拖延,我已經十一個月冇見面,只能通過視像傾電話。」

軒仔感慨表示這一年經歷許多考驗,除了疫情,他的家中經歷了3位親人離世,而他的狗仔又確診「漸凍症」,令軒仔感悟幸福不是必然,但他說:「我覺得就算經歷咁多唔開心,做人都唔可以一直比情緒干擾自己,唔可以每日將開眼睛,只係帶住傷痛,所以我開始把每日早餐post上網。開始時特別意思,只係分享下比大家知,所謂一個知名歌手早餐,分分鐘唔夠你個早餐好。

但係後來好多朋友留言,今日做不開心,睇完我個post好多,生活係咁樣,當命運、時勢不夠好,就要自己搵一些快樂,搵一些滿足感比自己,慢慢你就會發現身邊其實擁有好多愛,同時你亦可以令身邊人感受到愛,咁樣我地先可以為社會帶來改變。你多謝我早餐post,我反而好榮幸可以通過我的不幸為大家帶來咁多娛樂。只要大家開心,我就開心啦。語畢獲得全場掌聲。

 

來源:張敬軒IG、英皇娛樂提供

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓