香港網民票選驚安の殿堂DONKI必買小食TOP 10排行榜 壽司/關東煮/千層蛋糕上榜!第一名係...?

文: LorLor Lee
2020.12.01

DON DON DONKI驚安的殿堂早前在官方Facebook舉行投票活動,讓各位香港網民在64款DONKI日式小食或飲品中投票選出最想在Donki食到嘅日式小食,投票結果近日出爐,排列出DONKI Top 10必買小食,其中第一名更成功打敗人氣壽司、超長燒蟹棒、章魚燒等等。下次到Donki不妨試試啦!

驚安的殿堂(DON DON DONKI/激安殿堂)有售多款日本直送食材、飲品、水果等等,吸引不少人經常到Donki掃貨!除了零食之外,Donki亦自家推出多款日式小食,其中招牌燒甜薯更是人氣必食之一。而驚安的殿堂日前在官方Facebook舉行投票活動,再64款DONKI日式小食或飲品中投票選出最想在Donki食到嘅日式小食。

當中第一名更是成功打敗人氣壽司、關東煮、大阪燒等等,即刻Click圖睇睇票選TOP 10人氣小食:

官方亦同時分享DONKI員工最愛的TOP 5日式小食,第一名更一眾香港網民一樣,而超長燒蟹棒同樣入圍!Click圖睇睇員工TOP 5推介:


 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓