陳茵媺離巢5年有意復出拍戲陳豪全力支持 嘆疫情下在家教仔女中英文壓力大

2020.12.08

第四波新冠肺炎疫情來襲,早前學校停課,學生需留在家中學習。育有兩子一女的陳豪及陳茵媺,就經常為仔女構思有趣的居家活動。最近兩人出席活動接受訪問,陳茵媺透露自己要教仔女雙語,感到壓力大。

陳豪近日忙於拍攝新劇《白色強人II》,本來負責教仔女中文的重任就交給了老婆陳茵媺。既教英文又教中文的陳茵媺坦言壓力頗大,事關要處理3個子女網上課堂的電腦問題,又要輔導子女做功課等等。在加拿大出生及長大的陳茵媺雖然中文程度有限,但亦努力嘗試教導子女。

她自爆已向小朋友預告「媽咪中文唔叻」,又指自己大部分字都要上網查讀音。有時候反而是小朋友教陳茵媺認字,她覺得這樣做可以培養子女的自信心。

另外,她透露有意回歸幕前拍劇,老公陳豪就表示全力支持。06年參選港姐的陳茵媺在決賽中奪得冠軍,在13年與陳豪結婚,14年為照顧家庭淡出娛樂圈,15年正式離巢TVB。近年她偶爾會參與電影演出,包括16年的《開飯啦!》及《某日某月》。

圖及來源:TVB、IG@陳茵媺

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓