前TVB新聞小花梁凱寧公開童年絕密照 網民大讚靚到驚為天人:好似混血兒

文: Ling Kwok
2020.12.12

28歲前TVB新聞主播梁凱寧去年9月離開工作了6年的TVB新聞台後,變成了自由身仍工作不斷,人氣一直不減,儲落好多粉絲。近日她公開了童年絕密照,發現Maggie細個已是一個美人胚子。

梁凱寧近日在IG分享童年照,以及與哥哥、家人的舊照片,表示:「抗疫期間多咗時間同屋企人留喺屋企,前幾日就同屋企人一齊睇舊相,跟住發現我爸爸媽媽真係好靚仔靚女。」

從照片所見,梁凱寧小時已留有一把長髮,而且笑容甜美,想不到梁凱寧細個已是一個美人胚子。而她的爸爸、媽媽及哥哥全家都是靚仔靚女,證明一家人擁有著優良基因。

網民見到梁凱寧童年靚樣,都大讚靚得驚為天人,而且還有幾分似混血兒,都留言表示Maggie真係由細靚到大,而且是純天然無添加。 

圖: ig@梁凱寧 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓