林盛斌BOB由月薪6千變住三層獨立屋!自爆致富全靠一個銀包 分享9大秘訣改善財運

文: Ling Kwok
2020.12.15

林盛斌(Bob)一直都有在社交平台分享自己在事業的心路歷程,包括他如何從月薪6千變得變成當紅的主持人及司儀。最近阿Bob又再分享自己致富的心得,原來關鍵就在一個長銀包,還有9大財富秘訣。

阿Bob在社交平台分享,講到如何改善自己的財運,原來與自己的銀包有關。他叫網民如果想致富,首先就要換一個長銀包。他說:

如果你想盡快改善你嘅財運:

1. 請你馬上換一個長銀包

2. 最好係要名牌,貴少少嘅

3. 唔好用就咁對摺嗰啲,要有扣或者有拉鍊嘅

4. 將所有紙幣面值順序放好兼同一方向排列

5. 唔好放散紙神沙

6. 唔好放任何單據

7. 經常 keep 住有多少少錢喺銀包

8. 經常保持你個銀包乾淨同整潔

9. 好好對待每一張放入你銀包嘅銀紙

阿Bob就話這個方法很有效,更持續了八、九年,他所用的銀包更因此一個比一個貴,更不覺意地透露了自己的年收入:「大約八、九年前,我開始咗呢個習慣,由 LV,到 BV,去到兩年前用緊嘅呢個,我發現我嘅財運真係有所嘅提升,我嘅年收入亦不知不覺間一步一步多咗。曾經有一個好有趣嘅統計數字,你嘅年收入(當然未必絕對準確),大約係你銀包價值嘅200倍。」阿Bob所用的Hermes Constance long wallet價值近4萬,即是Bob的年收入有可能有700萬。

最後他更鼓勵大家「乖啦,今日,去買個靚靚哋嘅長銀包啦。」希望大家可以成功致富。

圖:IG@林盛斌

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓