陳瀅被品牌客戶投訴唔夠性感拒絕除衫 Jeannie當場嬲爆:點解我要賣弄性感

文: Ling Kwok
2020.12.16

陳瀅、李佳芯及陳豪等人接受《Tiger's Talk》訪問及宣傳新劇《愛美麗狂想曲》,當中陳瀅自爆曾經出席商場show有不愉快經歷,更被品牌客戶當場投訴,令Jeannie當場嬲爆為何女藝員不公平對待。

陳瀅提到曾經接過一個商場活動關於足球,事前對方亦表示衣著上沒有特別要求,運動裝就可以。而陳瀅當日都識做,著上外套之餘,亦以短裙示人。

可是對方一見到Jeannie就問:「你件衫可唔可以拉低啲?」陳瀅就表示自己入面無著衫,對方再要求拉鏈要拉到心口位置,Jeannie直言無戴Bra,更表示:「我好抗拒同好唔鍾意,點解女演員做任何活動一定係要賣弄佢地嘅身材,或者用性感先覺得吸引。」

陳瀅表示如果對方一早提出要性感,一定不會接下這工作。最令Jeannie火冒三丈的事,就是被品牌客戶投訴:「做完之後佢仲要打比我經理人,『你個女好唔掂,我叫佢除衫佢唔肯除』我真係好嬲。」

圖:ig@陳瀅

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓