25歲戴祖儀送勞力士畀自己做聖誕禮物 富二代Joey大曬限量玩具figure珍藏值過百萬

文: Ling Kwok
2020.12.17

有「富二代」之稱的25歲戴祖儀,雖然被外界冠以有錢富貴的形象,但她否認自己生活無憂唔使做。早前她在IG大曬自費買聖誕禮物畀自己,而且相當大手筆,因她所買的是勞力士的Day-date 36系列,Joey笑言買完未來一年都唔買嘢。

25歲戴祖儀日前在IG大曬自己買了聖誕禮物給自己,就是勞力士Day-Date 36。她笑言買到心頭好,可是買完要收斂一下:「#今年唔買野lu、#感謝營養不良的錢包」

根據她在IG公開的手錶Reference No及年份,該隻手錶現時仍值15萬。而同系列的手錶現時定價28萬,其他閃鑽手錶最多可以炒至100萬。

除了買名錶外,戴祖儀也熱愛收藏限量玩具figure。她曾在Youtube上大曬個人珍藏,更多到要租兩個場放玩具。

Joey講到所有玩具都用真金白銀買回來,而一個場主要放Hot Toys,另一個就放藝術成份較高價值偏貴的玩具。

而Joey投資玩具收藏的眼光不錯,例如日本藝術家空山基 Sorayama 的限量500隻的滑浪機器人,她於2018年7月7日以1700美金買回來,如今已升值8倍,即是大約10萬港幣。

圖:ig@戴祖儀

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓