低頭族長期玩手機姿勢不良易有雙下巴法令紋 日本醫生教1招檢查有冇「手機頸」

2020.12.26

都市人習慣低頭玩手機,長期姿勢不當更會造成「手機頸」問題,更易出現雙下巴及法令紋。日本節目《教えてもらう前と後》早前就以「手機頸」為主題,邀請到日本醫生用簡單1招測試有「手機頸」問題,更分享40秒紓緩運動,各位低頭族一定要學!

節目以「手機頸」為主題,邀請到日本北千東整形外科院長神田良介醫生講解,「手機頸」會引致肩頸僵硬、頭痛、容易疲倦、自律神經失調等問題,嚴重更會形成雙下巴及法令紋,年輕的臉龐看來相當顯老

節目更在街頭進行街訪測試,發現30人中24患有「手機頸」,可見此問題在都市相當普遍

醫生就分享了一個簡易方法,可以自行檢查有冇「手機頸」,即按圖睇詳情:

萬一發現自己有「手機頸」都不用擔心,醫生亦分享了40紓緩運動,即按圖睇詳情:

來源:教えてもらう前と後

 

即睇更多健康資訊

更多健康資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓