40歲男任公司主管月入只得1.3萬 冇畀家用養唔到家迷惘問去向 網民竟支持留低:開心就得

文: Ling Kwok
2020.12.21

40歲能夠做到公司主管,相信人工應該不錯。可是近日有位網民發文,指他的朋友現時任職公司主管,可是月入只得1.3萬,僅僅夠自己洗,可是微薄的人工人卻不夠養家,現時位於人生交叉點,於是希望有人能指點迷津。

近日有位網民就在香港討論區以「點指路比我朋友,40幾歲人,喺間公司做主管,但得13K?」為題,好想幫朋友問去向。該名網民講到,有一次約朋友出來食飯,被問到應不應該要轉工。

他的朋友今年約40幾歲人,雖然在公司做主管,但人工卻只得13K。就算做得開心沒壓力都好,始終人工都微薄,家用都比唔到唔夠養家,所以希望網民給予意見。

不少網民首先都質疑為何做主管,人工都只得1.3萬,這薪水比起保安、洗碗姐姐還要低,懷疑樓主都在「吹水」。不過亦有認真的網民回應,覺得做得開心就可以,如果人工高但壓力大得抑鬱,這樣的生活其實未必有意思。

同時也有網民認為事主朋友做主管但人工如此低,待遇上實在太不公平,都希望他能轉工,得到更好的待遇。

來源:香港討論區

圖:Unsplash

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓