2021最令人期待來港開分店10大過江龍食店 無老鍋/松屋/Egg Drop/橋村炸雞/日本燒肉放題

文: LorLor Lee
2021.01.01

2020年有多間來自世界各地的人氣過江龍餐廳登陸香港,包括台灣燈籠滷味、泰國After You、日本嵜本生吐司等等。好多港人都期待2021年會有更多過江龍食店抵港,其中包括松屋、Egg Drop、無老鍋、橋村炸雞、Mister Donu、燒肉KINGt等等。今次精選網民期待來港開店的10間人氣連鎖過江龍食店,希望2021來年會進駐香港,為大家帶來更多美食新選擇!

1. 松屋

去年平價牛丼飯すき家Sukiya登陸香港後,日本牛丼御三家中就只剩下松屋尚未抵港。松屋除了牛肉飯外,亦有推出鍋物、牛扒、燒肉等定食,十分抵食,港人都很期待松屋可以來港開分店。

2. Egg Drop

早前韓國國民早餐三文治ISAAC Toast登陸香港大受歡迎,而韓國另一間主打滑蛋三文治的早餐店Egg Drop同樣人氣高企,去旅行必試之一!據韓媒年初報導,Egg Drop有意進軍海外市場,唔知香港會唔會成為首站呢?

3. 無老鍋

提到台灣美食當然不少得麻辣火鍋,除了鼎王、馬辣之外,主打鴛鴦鍋的無老鍋亦是受遊客歡迎的人氣之選。無老鍋走養生路線,招牌豆腐白湯及辣香鍋配上任食鴨血、麵包豆腐。雖然香港都買到台灣直送無老鍋火鍋外賣,但粉絲們都期待會來港開設實體店!

4. くら寿司 (藏壽司)

壽司是港人最愛的日本菜之一,2019年壽司郎抵港,至今已有6間分店,依然人氣爆棚,經常大排長龍。而藏壽司在日本都是一間出名好食又好玩的平價迴轉壽司店,全日本已經有超過四百間分店。多達壽司如三文魚、吞拿魚等,1碟只需100円!另外餐廳還有「BIKKURA-PON」連結盤子自動回收系統,每5盤壽司碟就可以玩遊戲中扭蛋。目前在外國及台灣都設有海外分店,希望都遲些都會香港開分店啦!

5. 橋村炸雞

炸雞是韓國必食的宵夜美食,BHC、Goobne、NeNe等韓國人氣品牌都早已抵港,但被譽為韓國No.1炸雞的橋村炸雞就尚未抵港開店。據韓媒報導,橋村炸雞曾於2014年與香港公司簽訂特許經營權,計劃連開3分店,不過其後就再沒有消息,不知橋村炸雞會否再有計劃來港?

6. 乃が美

最近日本大阪No.1人氣生吐司品牌嵜本SAKImoto進駐香港,引來大批粉絲朝聖。同樣來自大阪的元祖乃が美Nogami亦是日本人氣生吐司專門店,主打無蛋奶吐司,柔軟蓬鬆,在當地經常開店數小時便賣光,可見十分受歡迎,不知何時會來港開分店呢?

7. 焼肉キング (燒肉KING)

這是日本非常有名的人氣連鎖燒肉放題店,分店遍佈全國,在當地經常大排長龍。店鋪主打抵食、CP值高的燒肉放題,提供幾款任食套餐選擇,不同牛肉部位都是任點任食,相當吸引。如果有機會能夠香港開店,肯定能吸引一眾燒肉控朝聖!

8. Mister Donut

來自美國的連鎖甜品店Mister Donut在日本、台灣都有分店,深受歡迎,充滿人氣,很受港人歡迎,有售多款不同口味的冬甩,更有口感煙韌的波提冬甩,大批網民都表示希望Mister Donut來港開分店。

9. Burger & Lobster

提起龍蝦,除了美國Red Lobster外,英國的Burger & Lobster亦是十分有名的海鮮餐廳,尤其是招牌烤龍蝦,很多到英國旅遊的港人都會專程去一試。Burger and Lobster2019年登陸新加坡,未知下站會否來港呢?

10. Costa Coffee

連鎖咖啡店除了Starbucks及Pret A Manger外,英國的Costa Coffee亦十分有名,是英國最大型的咖啡連鎖店,在超過30個國家都有分店,唔知幾時會登陸香港呢?

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓