日本節目家事達人推介5種家中隨手可得的清潔小工具 輕鬆清除微波爐/地毯/廚房爐頭污垢

2020.12.30

新一年就快到,想打掃家居迎接新一年,不過某些家品如微波爐、地毯、廚房爐頭等,好難徹底清潔。日本節目《グッとラック! 》就曾請來一位家事達人,推介5種實用小工具,教你運用家中隨手可得的小工具徹底清潔微波爐、地毯、廚房爐頭、趟門門罅、鏡面的水垢!

廚房爐頭

廚房爐頭經常接觸油煙,會積聚不少污垢,單用清潔劑及抹布,好難完全清除頑固的污垢,家事達人就推介用舊卡就可以解決。將一些舊卡剪去一個角,就可以剷起爐頭污垢,就連狹小的罅隙都可以清潔到!

微波爐

要清潔微波爐原來用一條毛巾和一張保鮮紙就可以!先將毛巾濕水,再用保鮮紙包起,放入微波爐以500W2分鐘,蒸氣會令內部污垢溶化,2分鐘後可以用保鮮紙擦乾淨。

地毯

好多人會用吸塵機或除塵棒清潔地毯,不過家事達人就指,有一個更簡單方法都可以清潔地毯!答案就是膠手套,戴著膠手套與地毯磨擦就可令頭髮及塵埃等脫離地毯,輕鬆除塵。

趟門門罅

門罅有好多鬼祟位置未必用手就清潔得到,用間尺加一塊布就可以解決!

鏡面

廁所鏡面容易積聚水垢,家事達人就指用檸檬就可以解決這個煩惱。首先用檸檬汁輕輕印上鏡面,再包上保鮮紙待10分鐘後,用百潔布抹一次就可以清除水垢。

來源︰《グッとラック

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓