日本專家列「數碼癡呆症」10大症狀 機不離手/記憶力差!低頭族注意中一半即屬高危

2021.01.02

都市人生活忙碌時常手機、電腦不離手,但過度依賴電子產品會出現「數碼癡呆症」!早前日本節目《世界一受けたい授業》就以此為題,邀請醫生講解都市病「數碼癡呆症」及列出10大症狀,如果符合一半或以上即屬高危,更分享了預防方法,常用手機的你即刻睇睇自己中幾多!

《世界一受けたい授業》邀請到醫學博士石見陽講解分享常見都市病,其中「數碼癡呆症」是指過分依賴電子產品,令記憶力及集中力下降,病徵與認知障礙相似,因為習慣了便利的電子產品,而令人們大腦彊化。由於科技發達,這種都市病最易出現在都青年人身上。

醫生更向列出10種患上「數碼癡呆症」的生活習慣及行為,如果中了一半或以上,代表已經可以列入很大機會患上數碼痴呆症的高風險一族,即按圖睇十大症狀:

醫生亦有針對各位高風險一族提供「數碼排毒」(Digital Detox預防方法,即刻按圖睇詳情:

來源:世界一受けたい授業

即睇更多健康資訊

更多健康資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓