洗米華半裸騷肌Mandy Lieu愛的紋身疑消失 心口紋上自己公司Logo意外成焦點 網民話搞笑

文: Ling Kwok
2020.12.31

太陽娛樂老闆周焯華(洗米華)與Mandy Lieu分手後,他現時經常與老婆陳慧玲共享家庭樂。除此之外,洗米華同大仔周柏豪感情非常好,兩父子早前齊齊半裸爆肌影沙龍,46歲的洗米華的身材依然fit爆,佬味濃烈。

洗米華大仔周柏豪之前減肥,他似乎十分滿意成果,所以他與父親洗米華一齊影寫真,相中兩人齊齊半裸爆肌,盡顯男性魅力。

除了爆肌,另一個焦點就是洗米華身上的紋身。近年洗米華熱愛紋身,而且愈紋愈上癮,從照片所見,左右手臂及腰間均有紋身。據知洗米華曾於2017年為前女友Mandy Lieu於左手臂內紋上「I will honour and love you forever」,而下款就紋了M.W,M代表Mandy,而W就代表洗米華。可是照片中其愛的紋身已被消失,隨舊情已逝,紋身或被洗走。

不過看不見愛的紋身也不要緊,因為洗米華身上另一個紋身成為了焦點。就在他的胸口上竟然紋了他的公司「太陽城集團」全名logo!網民見到之後笑言洗米華好愛自己公司,搞笑地說:「但係遠睇以為係大埔超級城。」十分有趣。

圖:ig@周柏豪

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓