前港姐亞軍原子鏸懷孕6個月肥肚唔肥身 陀巨B仍堅持做瑜伽高難度動作嚇親老公

文: Ling Kwok
2021.01.06

1999年港姐亞軍原子鏸去年9月與摩洛哥籍丈夫Mehdi El Ajimi宣布懷孕,據知她是一索得男,預產期為3月。現時懷孕近8個月的Marsha,眼見她陀的是巨B,就算腹大便便,原子鏸仍堅持每日做瑜伽,做出多個高難度動作!

現年42歲的原子鏸去年9月宣佈跟摩洛哥籍丈夫Mehdi El Ajimi造人成功,預產期為3月。如今懷孕6個月的她,就與老公影相留念,做出一系列動作。

雖然有BB 6個月,但都只是肥肚不肥身,原子鏸身形依然好Fit,加上沒有早期妊娠不適,感覺更加自在,只是食飽都會有頂住的感覺,要趴下休息。

而愛做運動的原子鏸,與老公留倩影也不忘做一連串高難度的瑜伽動作。原子鏸笑言一做瑜伽時,發覺BB會在肚裏面不停郁,好似一齊做瑜伽。而老公最初見到腹大便便的Marsha做瑜伽動作都嚇親,之後都有叫她小心一點。

現時因為疫情關係,原子鏸與媽媽鄭佩佩分隔兩地,Marsha表示生完BB,疫情又有所緩和時,就會帶BB去美國見外婆了。

圖:IG@原子鏸、Yours Memory

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓