女性容易手腳冰冷/頭暈是貧血徵兆?醫師解構貧血症狀+改善貧血飲食建議

2021.01.07

好多女生一到冬天都會遇到手腳冰冷的問題,如果加上經常感到頭暈,就會懷疑自己患上貧血。Viu節目《Viu Beauty》就請來一位韓國醫師劉佳輝醫師,解構貧血症狀以及提供一些改善貧血的飲食建議,冬天經常手腳冰冷的女生或者貧血患者可以參考一下!

劉佳輝醫師指,貧血是由於血液中負責輸氧的血紅蛋白濃度降低而導致。而貧血的症狀包括疲倦、運動時容易喘氣、心律不正、緊張、頭痛、耳鳴、面色蒼白、手腳發麻等。而女性較易患上貧血的原因有懷孕、過度減肥、子宮疾病等,不過如果只出現手腳冰冷或頭暈,未必一定是患上貧血。

醫師更分享一個自我檢查的方法,用力按壓指甲後鬆手,按壓的地方能夠1秒之內回復正常有血色,就代表正常。

要改善或預防貧血,就要從飲食著手,醫師建議可多吃含鐵量高的食物,例如牛肉、四季豆、金槍魚、海藻類、菠菜、海鮮、紅菜頭等,如果連同含維他命c的水果或蔬菜可以提高鐵的吸收。

來源︰《Viu Beauty》


 

即睇更多健康資訊

更多健康資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓