與未婚夫決定唔擺酒 母親受親戚唆擺堅持買大灣區樓先畀嫁 港女崩潰險分手:畀我阿媽激死

文: Ling Kwok
2021.01.11

一對情侶拍拖多時打算結婚最正常不過,但同時亦會產生不少問題,而且牽連甚麼。近日有位港女正打算與男友結婚,兩人更達成共識決定不會擺酒,但後來發生的事險令兩人陷入分手邊緣。

有位港女就在「香港討論區」以「我同未婚夫幾乎因為我阿媽分手」為題,講到本來與未婚夫已達成共識,結婚時就不會擺酒,只會與家人簡單吃頓飯就夠。本來事主母親是個無所謂的人,可是就受到親戚影響:「點知我阿嬸同我媽講唔擺酒都要買樓啦!唔通仲癡住屋企咁無出色咩,又話我未婚夫係咪想食軟飯bilibala」而事主講到一直以來都有睇樓的打算,只是未開始睇,因親戚的順水推舟就開始睇樓。可是阿嬸又再次提出:「講到之後發展大灣區,係香港買不如返大陸睇!」

這下子令事主很不解,因為「本來就無打算係香港以外既地方置業,屋企人、朋友、份工都係呢度,無啦啦返咩大陸買樓?我自住咋嘛!加上未婚夫既父母年紀大,佢都唔想離兩老太遠。」但事主母親因阿嬸的說話受影響,大發脾氣要事主在大灣區買樓,否則唔畀嫁。此事令未婚夫感到有很大壓力,更開始問是否在不合適時間結婚,令事主不禁埋怨母親,如果結不成婚,都是母親所害。

網民就建議事主不要太理會長輩的意見,始終結婚後的生活最好就是自己決定,最好就說服母親想日後有個照應,住得近就是最好的選擇。 

來源:香港討論區

圖:UNSPLASH

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓