【WhatsApp】更新私隱條款共享資料掀熱議 Facebook強調不會將電話聯絡人名單向任何人/機構分享

2021.01.12

WhatsApp 是香港人常用通訊軟件之一,官方最近會在2月8日更改私隱條款及政策,列明用戶需要向Facebook共享資訊,若限期前不接受條款,將不能繼續使用WhatsApp服務及被刪除帳號,消息一出引起各界疑慮。Facebook大中華區總裁梁幼莓今日(11日)作出回應,強調訊息完全受端對端加密技術保障,WhatsApp不會將用戶聯絡人名單與任何人或機構分享。

Facebook大中華區總裁梁幼莓在個人帳戶發帖回應關於WhatsApp更新私隱條款,表示「大家同任何人(包括個人同商戶)之間嘅訊息完全受端對端加密技術保障,只有你同對方可以讀取同收聽對話內容。所有個人訊息、群組內嘅通訊、語音、視像對話都喺端對端加密。」

梁幼莓又指今次私隱條款更新內容其實關乎商業通訊(WhatsApp for Business),使用WhatsApp商業通訊的商戶可選用Facebook 寄存服務(hosting service), 屆時WhatsApp會提示用戶自行決定是否繼續同該商戶以WhatsApp溝通,而是次我更新私隱條款目的為提早給用戶得知有此安排。

另外,梁幼莓澄清「WhatsApp 唔會將用戶電話內聯絡人名單向任何人或者機構分享,包括Facebook,而且WhatsApp服務絕對免費」,並指是次更新私隱條款「想提高私隱保護透明度,可惜溝通上有所不足,一啲需要較深入說明嘅地方,就應該以更清晰嘅方法表達。希望以後會做得更好!」

來源:FB@Jayne Leung

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓