趙希洛被好姊妹整蠱後大報復爆曾被對方跣咗一獲 踢爆黃智雯外表斯文卻不為人知的3件事

文: Ling Kwok
2021.01.12

趙希洛(Candice)早前就被黃智雯整蠱,要求她能借出100萬來支付首期。Candice笑言事後有好多人問她借錢,直言:「大家唔好問我再借啦,我冇錢㗎!我啲錢喺晒黃智雯到呀!」而趙希洛再來一個「大報復」,要踢爆黃智雯有不為人知的3件事。

趙希洛踢爆黃智雯每日早上一起床都會霸住廁所超過30分鐘,目的是要去大便後順便沖涼,直言:「兩個女仔又得一個廁所,我要早好多爬起身先得!」黃智雯則搞笑反駁,人人都有這個需要,更澄清這是她的習慣,「去得廁所就梗係會沖埋個涼,乾淨啲!」

另一件事就是大爆外表斯文的黃智雯當年參選港姐時,卻有「麻甩」的一面。就是她經常在其他佳麗面前講:「死啦!我好急屎!」,於是久而久之就被稱為「Queen of the bizzzz」,更被人問:「你今日Biz咗未?」十分搞笑。

趙希洛再大爆有一次被黃智雯「跣」了一獲的經驗,就是有一次為《On Call 36小時》試鏡,因Candice不懂唸泌尿科的「泌」字,於是問黃智雯,點知Mandy卻教她唸「咇」,搞到趙希洛自我介紹時,講自己是來自「咇尿科」,搞到監製笑到肚痛。雖然有不少蝦碌,但仍不減兩人的感情,從片段中睇得出兩人真係好好姊妹。

圖:ig@黃智雯、趙希洛


 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓