傳蔡思貝被年輕富豪力追有名車接送 胡鴻鈞遇勁敵地位不保被降呢成朋友

文: Ling Kwok
2021.01.14

出爐視后蔡思貝(Sisley)向來緋聞多多,自從與排舞師麥秋成分手後,她便與多個小生傳緋聞,其中與同樣上位的胡鴻鈞關係疑幻似真,經常有車接送。不過最近有消息指胡鴻鈞遇上了勁敵,因為蔡思貝被有米男子力追。

據知蔡思貝早前拍廣告時,就被一名有米老闆睇中,而該名老闆叫做Sam,大約30多歲。有指Sam為人作風高調,日常愛在社交網站大曬名錶、名酒及跑車,更有傳他出街所帶的行李箱內有過億現金,真係好誇張。

而Sam對蔡思貝十分呵護備至,任由女方可以用他的七人名車出入。有指萬千星輝頒獎禮當晚,都由Sam司機載她回家,日常又愛送名牌袋給蔡思貝。

Sam的財力雄厚,胡鴻鈞的地位危危乎,因為蔡思貝在頒獎禮當晚,被問到會否與胡鴻鈞慶祝,蔡思貝卻以朋友稱呼對方,似乎已將胡鴻鈞降呢。

圖:IG@蔡思貝、胡鴻鈞

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【食在社群】免費請您食Buffet!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓

↓【免費送🎁】DPM點對點®床褥!!!↓

↓ 仲會幫您度身訂造出最適合的床褥 ↓

↓ 仲會幫您度身訂造出最適合的床褥 ↓