馮盈盈忽然富貴周身名牌被指貪慕虛榮 fyy否認自己扮上流澄清靠自己:啲錢係我嘅

文: Ling Kwok
2021.01.14

有「話題港姐」之稱的馮盈盈近期被指投靠富貴人家,又愛買名牌不時放在社交平台上分享,疑忽然富貴,有曬命之嫌。近日她在節目《#後生仔傾下偈》,就「貪慕虛榮」的話題疑為自己發聲,講得甚為肉緊。

《#後生仔傾吓偈》主題是「貪慕虛榮」,馮盈盈就表示當藝人知名度大增時,就容易被誤會是貪慕虛榮,她就以一句金句來反駁話人貪慕虛榮的人:「如果你冇自己所批評嘅特質,你根本唔會喺其他人身上見到呢個特質 。」即是話別人貪慕虛榮的人本來也是貪慕虛榮。

對於貪慕虛榮的話題,馮盈盈講到好肉緊,因為她認為如果靠自己努力搵錢的話,就不算是貪慕虛榮:「咁樣你只可以評論佢嘅消費習慣,但啲錢係佢嘅,而又無犯法,咁關你乜嘢事?」

至於她在社交平台上曬新袋同新電話,被網民指她忽然富貴,她就無奈地再澄清:「有好多人好關注新出嘅電子產品,會問我好唔好用,我索性影張相畀大家睇。我係好純粹想善意分享,但唔知點解大家反應係帶係好多批判、標籤,一定好負面,話我想show off、想炫富、扮上流。」fyy更指自己有兩年冇換過電話,對上一部電話是iPhone10。

圖:IG@馮盈盈

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓