預約剪頭髮卻一句說話辣著髮型師遭鬧「我唔係貨品」 港男感莫名其妙:係我冇禮貌定係佢敏感

文: Ling Kwok
2021.01.20

相信有不少人有剪髮的經驗,總是離不開剪衰咗個頭的慘痛經歷,不過近日有位港男的剪髮經歷就有所不同,因為他因說了一句話,意外地惹怒了該名剪髮師,但該名港男感到莫名其妙,於是在網上討論區問意見。

該名港男就在連登討論區分享自己被髮型師責罵的經歷,講到自己到達髮型屋時,見到所預約的髮型師在門口抽煙,於是上前向他打招呼:「hello ar 我今日book 咗你3點」

豈料對方帶點不耐煩,更指責港男:「我唔係貨品啊,唔好用個book 字啊!」令港男當下呆若木雞,只好回答OK,再入內剪髮。

事後事主感到莫名奇妙,於是就在網上問網民的看法。網民持有不同看法,有指「EQ咁低」、「如果係我即刻調頭走」、「點解你仲會剪咁有吉士」;亦有網民認為事主在用字上可以有調整空間,「下次試下講『我book咗你3點剪頭髮』,如果佢都發脾氣就唔好再剪」,事主都採納網民的意見,希望下次自己會小心。

來源:連登討論區
圖:unsplash

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!